Primary Advertiser

שבועות בפתח: ממשיכים לדאוג לתושבי שדרות והדרום

בשיתוף אסם-נסטלה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 18:07

באסם נסטלה לא עוצרים וממשיכים לפעול במרץ למען שדרות והדרום, הפעם עם מארזים מלאים במוצרי מזון לקראת חג השבועות. הצטרפנו לכוכב הרשת משה כורסיה כדי לגלות מה מכיל המארז, ועל הדרך פגשנו את העובדים שהחליטו להתנדב. צפו בכתבה

בווידאו: מה עשה כוכב הרשת משה כורסיה במרלו"ג אסם-נסטלה?/עריכה: זיו שטיינר

אסם נסטלה ממשיכה לתמוך בתושבי הדרום ולחזק את השותפות עם העיר שדרות בפרט. עובדי החברה התאספו במרלו"ג של אסם נסטלה בשדרות, כדי לסייע באריזת מארזים חגיגיים לתושבי הדרום לקראת שבועות.

כוכב הרשת משה כורסיה הצטרף גם הוא לפעילות החשובה. הוא פגש את האנשים שמאחורי המוצרים שכולנו אוהבים, ואפילו סייע להם במלאכה. "לכבוד שבועות אנחנו לוקחים מארזים מלאים במוצרים שלנו, עם פסטות, פתיתים, אטריות, רטבים וקצת מתוקים שהמשפחות, בדרום בעיקר, יוכלו לחיות ברווחה טובה יותר", אמרה לו שמרית לב, מנהלת מטה ואחריות תאגידית באסם-נסטלה. "כל מי שנמצא כאן, הם עובדים שלנו, שמתנדבים לטובת אריזת החבילות", הוסיפה ענת דגן, מנהלת תחום מאפה מתוק באסם-נסטלה.

"במשך כל השנה אסם תורמת לארגון לתת מוצרי מזון שמקורם בהצלת מזון במיליונים, על בסיס יומי", ציינה רוני אבירי סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בארגון לתת. "פעמיים בשנה אנחנו עושים אירועים כאלו כדי לערב את כל העובדים הנפלאים של אסם שרוצים להתנדב".

על איזה מוצר הוא היה אחראי ומה הוא עשה על משאית? צפו בכתבה המלאה בנגן הווידאו שלמעלה.

seperator

קרן אסם שדרות להכשרה טכנולוגית ופיתוח התעשייה של קבוצת אסם נסטלה תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי, אשר יאפשר לתושבי שדרות הזדמנויות עתידיות לשילוב בתחומים הנחוצים בתעשייה הישראלית ומקצועות המדע והטכנולוגיה. הקרן תפעל בשיתוף עם עיריית שדרות ותציע מלגות פרטניות לסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות השונות וכן, תסייע ביצירת פרויקטים לחינוך טכנולוגי-תעשייתי במוסדות הלימוד השונים בעיר.

בשיתוף אסם-נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • אסם
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully