Primary Advertiser

מחפשים תפקיד מרתק שהוא גם שליחות לאומית?

בשיתוף אסם-נסטלה

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 13:56

קרן אסם שדרות מבטיחה לצעירי העיר שני דברים: גם עתיד מקצועי בתחום מסעיר וחדשני וגם גאווה גדולה לראות את העבודה שלך על כל שולחן בישראל

בווידאו: ביקור במפעל אסם בשדרות/עריכה: גלעד מן מנהיים

"זו גאווה ללכת לסופר, לבתים של חברים לאמא, לאבא, לקרובי משפחה וכל הזמן לראות את המוצרים שאתה מייצר". לגידי גולדמן, מנהל מפעל אסם שדרות, יש באמת תפקיד יוצא דופן. הוא האיש שאחראי שהליך הייצור של המוצרים הכי אהובים בישראל ימשיך כסדרו בכל יום ובכל מצב. גם בתנאי מלחמה.

כדי לעודד שילוב של צעירי העיר במקצועות טכנולוגיים שונים אירח גידי שלושה צעירים תושבי שדרות, שהגיעו לביקור בתמיכת קרן אסם שדרות להכשרה טכנולוגית ופיתוח התעשייה של קבוצת אסם נסטלה. הוא סיפר להם על הליך הייצור ועל הדרך סיפק להם הצצה חד פעמית לייצור של החטיף האהוב "ביסלי בצל".

מה הם חשבו על תפקידו של גידי בכוח והאם כדאי לטעום ביסלי בצל חם? צפו בכתבה בנגן שלמעלה.

seperator

קרן אסם שדרות להכשרה טכנולוגית ופיתוח התעשייה של קבוצת אסם נסטלה תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי, אשר יאפשר לתושבי שדרות הזדמנויות עתידיות לשילוב בתחומים הנחוצים בתעשייה הישראלית ומקצועות המדע והטכנולוגיה. הקרן תפעל בשיתוף עם עיריית שדרות ותציע מלגות פרטניות לסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות השונות וכן, תסייע ביצירת פרויקטים לחינוך טכנולוגי-תעשייתי במוסדות הלימוד השונים בעיר.

בשיתוף אסם-נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • אסם
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully