Primary Advertiser

חלום: כך נראה יום בחייה של "טועמת" הבמבה והביסלי של אסם

בשיתוף אסם-נסטלה

4.3.2024 / 13:42

שלושה צעירים תושבי שדרות הגיעו לפגוש במפעל אסם בעיר את שירן גוזל, מנהלת האיכות של המפעל, שבין היתר "נאלצת" לטעום את המוצרים הכי אהובים. איך זה נגמר? צפו בכתבה

בווידאו: יום בחייה של טועמת הבמבה והביסלי של אסם/וואלה

לא מעט צעירים (ולא רק) היו חולמים לעשות את מה ששירן גוזל עושה למחייתה. במסגרת עבודתה, שירן, מנהלת איכות במפעל אסם בשדרות, טועמת מדי יום את המוצרים הכי פופולריים של החברה, כולל במבה וביסלי כמובן.

"חלק מהתפקיד הוא לוודא שאת מקבלת בעצם בכל פעם את אותו המוצר בדיוק", היא אומרת במהלך מפגש עם שלושה צעירים תושבי העיר שהגיעו להתרשם מהמפעל מקרוב. "צריך לראות שהוא לא יותר מדי מלוח, לא מתוק מדי או לא גדול מדי".

"במפעל אסם הרבה מאוד תפקידים", מוסיפה שירן. "צוות האיכות מאוד גדול וכך גם צוותי טכנולוגיה. יש בהחלט מה לחפש כאן. ואפשר למצוא פה עתיד ולייצר פה בעצם קריירה".

ממה התרשמו שלושת הצעירים במיוחד? צפו בכתבה המצולמת בנגן שלמעלה וגלו.

seperator

קרן אסם שדרות להכשרה טכנולוגית ופיתוח התעשייה של קבוצת אסם נסטלה תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי, אשר יאפשר לתושבי שדרות הזדמנויות עתידיות לשילוב בתחומים הנחוצים בתעשייה הישראלית ומקצועות המדע והטכנולוגיה. הקרן תפעל בשיתוף עם עיריית שדרות ותציע מלגות פרטניות לסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות השונות וכן, תסייע ביצירת פרויקטים לחינוך טכנולוגי-תעשייתי במוסדות הלימוד השונים בעיר.

בשיתוף אסם-נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • אסם
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully