Primary Advertiser

צעירי שדרות רוצים עתיד ויש מי שמציע להם אותו

בשיתוף אסם-נסטלה

29.2.2024 / 13:42

שלושה תושבי שדרות הגיעו למפעל אסם בעיר כדי ללמוד מקרוב על אפשרויות הקריירה בתעשייה המקומית, שחשובה מאין כמוה לעתיד התושבים. מה עושים שם ואיך מתקבלים? יצאנו לבדוק

בווידאו: מה עשו שלושה צעירים תושבי שדרות במפעל של אסם בעיר?/וואלה

בשנים האחרונות עברה שדרות מהפכה של ממש. אם בעבר צעירים רבים בחרו לעזוב אותה כדי לחפש הזדמנויות במרכז, כיום רבים מהם בוחרים להישאר בעיר, שהפכה למתקדמת וטכנולוגית. כדי להשאיר את הצעירים בעיר ולסייע להם להתקדם גם בפן הטכנולוגי, הקימה קבוצת אסם נסטלה את קרן אסם שדרות
להכשרה טכנולוגית ופיתוח התעשייה לתמיכה בתושבים בהיקף של מיליוני שקלים. הקרן מתמקדת בחינוך טכנולוגי תעשייתי עבור תושבי שדרות ותפעל בשיתוף עיריית שדרות, במטרה לפתח את התעשייה בעיר ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר לדור העתיד.

שלחנו שלושה צעירים תושבי העיר למפעל אסם בשדרות, שם הם פגשו את המהנדס הראשי שלומי חזות שערך להם סיור מיוחד, וחשף אותם להזדמנויות התעסוקה הרבות במפעל.

מה הם חשבו על המפעל וכמה חבילות פודינג מיוצרות ביום? צפו בכתבה וגלו.

seperator

קרן אסם שדרות להכשרה טכנולוגית ופיתוח התעשייה של קבוצת אסם נסטלה תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי, אשר יאפשר לתושבי שדרות הזדמנויות עתידיות לשילוב בתחומים הנחוצים בתעשייה הישראלית ומקצועות המדע והטכנולוגיה. הקרן תפעל בשיתוף עם עיריית שדרות ותציע מלגות פרטניות לסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות השונות וכן, תסייע ביצירת פרויקטים לחינוך טכנולוגי-תעשייתי במוסדות הלימוד השונים בעיר.

בשיתוף אסם-נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • אסם
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully